איך נוצר מצב של כפל ביטוח?

איך נוצר מצב של כפל ביטוח?

בישראל ישנה תופעה רחבה של שיווק ביטוח באמצעות הטלפון. מדובר, בדרך כלל, בחבר'ה צעירים, שיודעים למכור ולשכנע היטב, אך חסרי ניסיון וללא ידע נרחב בביטוח, ובטח ללא רישיון ביטוח מטעם משרד האוצר. תפקידם למכור כמה שיותר ביטוחים. הטלפנים הללו יודעים ללחוץ ולשכנע, ולפעמים אנחנו לא מצליחים לעמוד בלחץ הזה, ומתפתים לרכוש ביטוח, רק כדי לסיים עם מסע הלחצים. ויש פעמים שאנו רוכשים את הביטוח גם מתוך תחושה שאכן אנו צריכים דווקא כיסוי ביטוחי כפי שהציעו לנו. וכך נוצר מצב שבו אדם אחד רוכש ביטוחים דומים מטלפנים שונים.

אז איך פותרים מצב של כפל ביטוח?

ביטוח הינו מוצר שצריך להיות מותאם לצרכים. מה שנכון לאחד, לא בהכרח מתאים לאחר. כמו כן, הצרכים שלנו משתנים עם הזמן, וצריך להתאים את הביטוחים לצרכים המשתנים. חשוב לבצע בדיקה של תיק הביטוח ולעשות סדר בביטוחים. הבדיקה כוללת בדיקת כפל ביטוח, הפחתת עלויות והתאמת הביטוחים לצרכים.

האם לאחר הבדיקה לא נצטרך יותר לבדוק את תיק הביטוח?

כפי שהוזכר, הצרכים משתנים עם הזמן, וחשוב שנתאים את הכיסויים הביטוחים לצרכים המשתנים. ולכן חשוב כל כך הקשר הקרוב והמתמשך עם סוכן הביטוח. אני ממליץ לפחות אחת לשנתיים לקיים פגישת ריענון, ולבחון את הביטוחים, לבדוק אם הצרכים השתנו (שינוי מקום עבודה, נישואין, ילדים, וכו') אם אכן הם מתאימים לצרכים הנוכחיים ואם ישנו דבר מה שכדאי לשנות, או להתאים. כך נוכל להיות בטוחים שאנו מוגנים תמיד.

רוצים לעשות סדר בביטוחים שלכם ? צרו קשר, ונשמח לסייע.

שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב whatsapp
שתף
דילוג לתוכן